torsdag, september 14, 2006

Blair om antiamerikanske holdninger

Wow, mitt første halvseriøse innlegg.

Vel, nå har vår alles kjære Tony Blair gått ut og sagt at verden trenger USA og er lei av europeernes antiamerikanske holdninger.

Jeg mener, som sikkert mange andre, at det er ikke USA det er noe galt med, men tullingen som styrer landet og den politikken som føres. Da særlig utenrikspolitikken.
Og dette er vel nok et eksempel på Tony som Georges nikkedukke.


Dette ble litt kort. Får se om jeg skriver mer om dette senere, men nå skal jeg på lesesal.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaja, det var et godt forsøk

6:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ha! du gjorde narr av meg når jeg kom med seriøst innlegg, nå går du selv i samme fellen. Igjen, ha!

7:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home