tirsdag, oktober 11, 2005

Dragvoll tjohei

Dragvoll er en fin og seriøs plass. Til tider hvertfall. Jeg og herr Einar sitter her og leker flinke studenter. Skriving og lesing blir fort byttet ut med tull og fjas. Men litt skikkelige ting får man da gjort. I morgen skal jeg levere innledning til oppgaven min i POL2010. Det skal nok gå kjempebra. Jeg har de dataene jeg trenger, men har ikke fått så mye ned på papiret enda. Men det skal nok gå fort. Jeg er jo tross alt studenten over alle studenter. Så det så.


KOZ

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

hvordan gikk det? fikk du gjort deg ferdig?

Klemzzzz

9:41 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg hører rykter om at gutten fikk mye skryt for akkurat den jobben han hadde gjort. Etter hva jeg hørte sa veilederen at variablene og utkastet til innledning var fantastisk godt skrevet. Veilederen ga til og med Erik en klem og ga ham komplimenter for fargene på jakken og sokkene.

7:37 p.m.  
Blogger Bartesatan said...

Det stemmer som Einar sier. Skryt i bøtter og spann. Det var særlig variablene mine som var "HEILT FANTASTISK BRA!"

Akkurat det med sokkene er vel ikke helt riktig. Men nesten.

7:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hva!

Fikk du ikke skryt for fargen på sokkene? for noe tull, du burde klage på den foreleseren. Tenk slik uhøvisk oppførsel.

9:29 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Erik hadde jo hatt på seg de gule og svarte sokkene akkurat denne dagen, de sokkene han synes er så fine.

12:06 a.m.  
Blogger Bartesatan said...

Jeg har jo ingen gule og svarte sokker. Men de jeg hadde på meg var veldig fine.

nuzz

12:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home