torsdag, november 23, 2006

Hei

Atter en gang er det lenge siden jeg har skrevet noe fornuftig her inne. Er det fordi jeg ikke gidder, eller er det fordi det faktisk ikke skjer så mye i livet mitt som er verdt å nevne? Vel, jeg vil si det er en blanding av begge to.
Noe av det mest spennende som har skjedd er vel at jeg har bestemt meg for å dra til Manchester og Liverpool i mars. I Manchester skal jeg se Dave Matthews. Det blir bra. Etter noen dager i Manchester tenker jeg å ta turen til Liverpool for å besøke en kompis som studerer der. Det blir også bra.

Ellers bruker jeg som vanlig alt for mye penger på filmer som jeg ikke får sett. Det må jeg slutte med.

Nå har jeg planer om å gå på en tur til byen.

1 Comments:

Blogger Aidskake said...

Flinken! Endelig oppdatert :)

11:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home