mandag, oktober 24, 2005

Kjapp oppdatering

Hauhau.

Kanskje på tide å skrive litt her igjen.
Jeg lurer på en ting.. Hadde mennene større ører før i tiden? Jeg satt på bussen her en kveld og la merke til en gammel mann som satt foran meg. Han hadde virkelig enorme ører. Og han er ikke den første jeg har sett. Nå nei du, jeg har sett dusinvis av slike storørete(?) gamle menn. Hvor kommer de fra? Er det normalt? Var det slik i gamle dager at de hadde større ører enn nå? Er utviklingen kommet så langt at folk som hører dårlig utvikler større ører?


Over: Før og nå. Den gamle mannen til venstre har tydelig større ører enn sin artsfrende til høyre.

Jeg har fascinert meg over akkurat dette i lang tid nå, så hvis noen av dere sitter på svar, så gi dem til meg!

over og ut. KoZ

1 Comments:

Blogger RuthieFruity said...

Erik, de ei ein kjent sak at de e tre ting som aldri slutte å veks når man bli gammel, å da spesielt på menn. Dæm tre delan av kroppen e nesen, haka, å ikke minst (hhahaha) øran. Bærre gå heim å sjå på aillt du har av gamle slektninga, eller evt fortsett din studie av gamle menneska på bussen.

2:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home