søndag, november 13, 2005

HippHopp!!1

Javisst ja. Da var det søndag igjen. Nok ei helg er over. Som den flinke studenten jeg er, har jeg tilbrakt deler av helga på Dragvoll. Der har jeg skrevet på min superduperfantastiske analyseoppgave. Sitter og hører på Ulver. Har i det siste hørt en del på Revolution Void. Et fint band. Ellers er jeg endelig blitt ferdig med penicillinkuren min. Riktignok var dette sist mandag, men jeg har ikke oppdatert bloggen min på ganske lenge. Men nå vet dere det. Sulten er jeg også. Mat hadde vært godt. Ute regner det. Blæ. Urgh.

Jeg kunne sikkert skrevet noe skikkelig usaklig her, men jeg gidder ikke akkurat nå. Det får vente til neste gang. Jeg er trøtt og sulten.

KoZ

1 Comments:

Blogger RuthieFruity said...

Okej. Du har rett, æ tok feil. Men æ e faktisk opptatt me halvtrange vokala. Å du bør værra opptatt me brevskriving - eller skriv du ein heil (illustrert) oppgave bærre te mæ? :)

7:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home