torsdag, november 17, 2005

Lei nå.

God aften, godtfolk.

I skrivende stund sitter jeg på dragvoll og skriver ferdig siste del av semesteroppgaven min. I det siste har jeg jobbet ganske mye med den. Men nå nærmer det seg altså slutten. Og takk for det. Lei. Veldig lei. Har litt lyst på en øl. Men jeg har da masse kaffe, så det går egentlig bra. Selv om jeg er lei. Og litt trøtt. Lurer på om kaffe begynner å ha en motsatt virkning på meg. Altså at jo mer kaffe jeg drikker, jo trøttere blir jeg. Det vil jeg nok finne ut i kveld/natt. I går kveld satt jeg også på Dragvoll. Eli-salen for å være nøyaktig. For de av dere som ikke vet hva Eli-salen er, så er det altså en datasal som ikke alt for mange av studentene på Dragvoll vet om. Så det er ikke så mye folk her til vanlig. Særlig ikke på kveldstid. Og ja, i går hadde jeg drukket uendelige mengder kaffe. Dispenserkaffe. Fy. Når klokka nærmet seg 21.30 var magen min røten. Makan til flatulens skal man lete lenge etter. Heldigvis var jeg alene på datasalen.

Men nok om det. Nå skal jeg lage meg ei ny kanne kaffe og komme meg tilbake til oppgaven.

KoZ

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg sitter hjemme og skriver selv Erik. Klokken er ti på fem på morgenen og jeg vet at du (stakkar mann) fortsatt befinner deg på Dragvoll. Jeg har lyst på kake og kaffe og søvn og dyne og en bra kinofilm og bli lest høyt for på sengekanten og noen som kan klappe meg på skuldra og stryke meg over håret og en dusj og ferdig oppgave og vafler og en klem - ja, en klem.

4:52 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg glemte å spesifisere at jeg selvsagt mente en slik ordentlig god klem. En slik klem man hvor man kjenner at denne klemmen virkelig betyr noe.

4:56 a.m.  
Blogger Bartesatan said...

Det er ikke her snakk om å dø. Bare fise en hel masse. Promp. Jeg sovna ca. klokka ni i dag. Og sto opp ca. halv seks. Mmm. Nå hadde det smakt med en øl.

8:53 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home