torsdag, desember 08, 2005

Juleferie

*sang for dagen: The Residents - What have my chickens done now?*

God morgen, og takk for sist. Nå er det lenge siden jeg har oppdatert bloggen min, så nå fant jeg ut at det var på tide. Siden sist har det egentlig ikke skjedd så mye. Jeg har fått juleferie, det er vel det eneste. Ferdig med eksamen, så nå er det god stemning.

Har registrert meg som bruker på flickr.com der jeg skal prøve å få lagt ut bilder etter hvert som jeg tar dem. I skrivende stund ligger det bare 3 bilder ute, men det skal komme flere etter hvert.

Planen fremover er å gjøre så lite som mulig. Skal tegne litt. Oppgavene i AAR1050 skal leveres etter nyttår, så når jeg tenker etter har jeg vel egentlig ikke ferie likevel. Men, men. De oppgavene skal gå rimelig greit. Nå skal jeg lese litt.

KoZ

1 Comments:

Blogger Bartesatan said...

Hvis du ser litt nærmere i innlegget mitt, sånn cirka der det står "jeg", så tror jeg du skal finne det.

2:08 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home